kuddar

Alla inlägg den 18 november 2015

Av Soffbord - 18 november 2015 21:59

Vår skola har prao just nu och jag praoar på min gamla skola.
Det är både jättekul och hemskt på samma gång. Vart jag än tittar så får jag värsta nostalgitrippen och jag måste bara gå dit och bah här gjorde jag det här och här gjorde jag det där bla bla bla. Fast jag får inte göra så mycket jag sitter mest med på lektionerna och tittar på .-. Jag trodde typ att jag skulle bli värsta hjälpläraren och hjälpa alla i nöd men läraren sa att hon kunde "hantera" situationen :/
Imorgon ska dom ha Mix som typ är när alla elever får uppträda och skit.
Jag var med fyra gånger på Mix men då insåg jag inte hur mycket jag sug ?ÅHH cringear så hårt när jag tänker på det.
Alla barnen typ avgudar mig och tycker jag är jättecool??? jag bah:Yes jag är eran Gud ?
Det säger typ att jag ska sitta med dem under lunchen och under rasterna så sa dom att jag var deras Ella ?
Ah det är typ allt som hänt den här veckan inte så intressant blogginlägg men nu får det fan va så
// Soffbord

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är Soffbord och jag älskar Inernet, Supernatrual och Mat. I'm a lazy potato

Fråga mig

0 besvarade frågor

Omröstning

vilken skola skulle ni vilja gå på?
 hogwarts
 engelska skolan
 ok kom inte på någon mer
 jag suger på omröstningar

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2015
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

muspekare o-o

Lumpy Space Princess - Adventure Time

Ovido - Quiz & Flashcards